Sport & Tuning


Vzhledem ke své rozšířenosti je Peugeot 206 často sportovně upravován - ať již samotnou továrnou, tunery nebo závodníky (WRC).

Peugeot 206 S16/GTI


Následovník slavného 205 GTI, Peugeot 206 S16 je vybaven motorem 1 997 cm³ - 137 koní. Je to sice výkonné auto, nicméně není tak výkonné a "bujaré" jako jeho předchůdce. O to více je však vhodné pro každodenní ježdění.
Peugeot 206 S16 se vyráběl od roku 1999 do roku 2007 výhradně s třídveřovou karoserií. Maximální rychlost činila 208 km/h.


Peugeot 206 GT


206 GT byla limitovaná edice 4000 vozů vydaná kvůli schválení modelu 206 WRC. Oproti "normálním" modelům je GT 4,01 m dlouhé a tudíž splňuje specifikaci WRC - této délky je dosaženo především zvětšenými nárazníky - zbytek je shodný s modelem S16.
Každý model 206 GT je v šedé metalíze a na palubní desce má plaketu s jedinečným pořadovým číslem.


Peugeot 206 RC


Peugeot 206 RC Peugeot 206 RC byl vyvinutý ve spolupráci s automobilkou Lotus. Má benzinový čtyřválcový motor s 16 ventilovou technikou o obsahu 1 997 cm³ a výkonu 177 kW a pětistuňovou manuální převodovku. Maximální rychlost je 218 km / h. Řízení je hřebenové s variabilním posilovačem.
Brzdy mají větrané brzdové kotouče a ABS. Pneumatiky mají rozměry 205/40 ZR 17.

Peugeot 206 RC splňuje certifikaci skupiny N, N3, A7 a F2000-14.


Peugeot 206 WRC


Peugeot 206 WRC Jedinečný závodní speciál kategorie WRC (A8) - World Rallye Car. Od prvního ostrého startu v roce 1999 získal tento speciál 25 vítězství ve WRC a v letech 2000, 2001 a 2002 to byl vítězný vůz celého WRC šampionátu. Tovární kariéra Peugeotu 206 WRC byla ukončena v r. 2003, neboť v roce 2004 nastoupil na závodní tratě Peugeot 307 WRC.